خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد

ممکن است مقاله ای را به زبان فارسی در زمینه اقتصاد نوشته و قصد ارسال آن به مجلات یا کنفرانس های بین المللی را داشته باشید. اگر از طریق انتشار مقالات خود در مجلات ISI و کنفرانس های خارجی قصد مشارکت در علم اقتصاد جهانی و توسعه آن را دارید می توانید از مترجمین فارسی به انگلیسی اقتصاد پورتال پویان کمک بگیرید. برای ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله اقتصاد خود می توانید از مترجمان فارسی به انگلیسی پورتال پویان کمک بگیرید. مترجمین اقتصاد ما تجربه کافی برای ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله شما را داشته و مقالات اقتصاد زیادی را از فارسی به انگلیسی ترجمه کرده اند.

ترجمه متون تخصصی اقتصاد باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته اقتصاد تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شود. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی اقتصاد اقدام به ارائه ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد می نماید.

خدمات ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به همه گرایش های علوم اقتصادی ارائه می شود. خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد بازرگانی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد پول و بانکداری، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد صنعتی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد حمل و نقل، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد نظری و ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد کشاورزی  در پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان پویان ارائه می شود.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد، خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه متون اقتصاد اعم از ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های اقتصاد، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های اقتصاد، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد، ترجمه فارسی به انگلیسی اسلاید های اقتصاد و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی اقتصاد توسط مترجمین اقتصاد پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه فارسی به انگلیسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه اقتصاد علاوه بر ترجمه متون فارسی اقتصاد، ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته  اقتصاد و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی اقتصاد را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات اقتصاد و ویرایش مقالات انگلیسی اقتصاد را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

  • محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ