خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

ویرایش مقالات انگلیسی اقتصاد

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

اگر مقاله ای را به زبان انگلیسی در زمینه اقتصاد نگارش نموده اید و مقاله از نظر نگارشی و گرامری نیاز به ویرایش دارد، میتوانید کار ویرایش مقاله انگلیسی اقتصاد خود را به ویراستاران گروه اقتصاد ما بسپارید. همچنین اگر مقاله خود را به یک ژورنال ارسال کرده اید و مجله از زبان مقاله اشکال گرامری گرفته است، گروه اقتصاد ما می تواند ویرایش مقاله انگلیسی اقتصاد شما را انجام دهد. ویرایش مقالات انگلیسی اقتصاد توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته اقتصاد انجام می گیرد. آشنایی ادیتور با موضوع مقاله باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند چرا که ادیتور به موضوع آشنایی دارد.

 ادیت مقالات انگلیسی اقتصاد چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانس توسط گروه اقتصاد پورتال پویان پذیرفته می شود. برای ویرایش مقالات انگلیسی رشته اقتصاد از مترجمان و ادیتور های دانش آموخته رشته اقتصاد استفاده شده و حتی المقدور کار ویرایش مقاله هر یک از گرایش های رشته اقتصاد به ادیتور همان گرایش واگذار می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش مقاله خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش، هزینه و زمان تحویل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید.

ادیت مقالات انگلیسی اقتصاد از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه اقتصاد دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. اگر چنانچه مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان اقتصاد ما می تواند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایید. برای مشاهده توضیحات بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.
  • محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ