خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم اقتصادی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

ویرایش مقالات انگلیسی اقتصاد

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

اگر مقاله ای را به زبان انگلیسی در زمینه اقتصاد نگارش نموده اید و مقاله از نظر نگارشی و گرامری نیاز به ویرایش دارد، میتوانید کار ویرایش مقاله انگلیسی اقتصاد خود را به ویراستاران گروه اقتصاد ما بسپارید. همچنین اگر مقاله خود را به یک ژورنال ارسال کرده اید و مجله از زبان مقاله اشکال گرامری گرفته است، گروه اقتصاد ما می تواند ویرایش مقاله انگلیسی اقتصاد شما را انجام دهد. ویرایش مقالات انگلیسی اقتصاد توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته اقتصاد انجام می گیرد. آشنایی ادیتور با موضوع مقاله باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند چرا که ادیتور به موضوع آشنایی دارد.

 ادیت مقالات انگلیسی اقتصاد چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانس توسط گروه اقتصاد پورتال پویان پذیرفته می شود. برای ویرایش مقالات انگلیسی رشته اقتصاد از مترجمان و ادیتور های دانش آموخته رشته اقتصاد استفاده شده و حتی المقدور کار ویرایش مقاله هر یک از گرایش های رشته اقتصاد به ادیتور همان گرایش واگذار می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش مقاله خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش، هزینه و زمان تحویل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید.

ادیت مقالات انگلیسی اقتصاد از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه اقتصاد دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. اگر چنانچه مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان اقتصاد ما می تواند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایید. برای مشاهده توضیحات بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد

ممکن است مقاله ای را به زبان فارسی در زمینه اقتصاد نوشته و قصد ارسال آن به مجلات یا کنفرانس های بین المللی را داشته باشید. اگر از طریق انتشار مقالات خود در مجلات ISI و کنفرانس های خارجی قصد مشارکت در علم اقتصاد جهانی و توسعه آن را دارید می توانید از مترجمین فارسی به انگلیسی اقتصاد پورتال پویان کمک بگیرید. برای ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله اقتصاد خود می توانید از مترجمان فارسی به انگلیسی پورتال پویان کمک بگیرید. مترجمین اقتصاد ما تجربه کافی برای ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله شما را داشته و مقالات اقتصاد زیادی را از فارسی به انگلیسی ترجمه کرده اند.

ترجمه متون تخصصی اقتصاد باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته اقتصاد تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شود. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی اقتصاد اقدام به ارائه ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد می نماید.

خدمات ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به همه گرایش های علوم اقتصادی ارائه می شود. خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد بازرگانی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد پول و بانکداری، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد صنعتی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد حمل و نقل، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد نظری و ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی اقتصاد کشاورزی  در پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان پویان ارائه می شود.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد، خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه متون اقتصاد اعم از ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های اقتصاد، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های اقتصاد، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقتصاد، ترجمه فارسی به انگلیسی اسلاید های اقتصاد و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی اقتصاد توسط مترجمین اقتصاد پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه فارسی به انگلیسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه اقتصاد علاوه بر ترجمه متون فارسی اقتصاد، ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته  اقتصاد و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی اقتصاد را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات اقتصاد و ویرایش مقالات انگلیسی اقتصاد را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی علوم اقتصاد

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

 ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی علوم اقتصاد


یکی از روش های دسیابی به علم اقتصاد جهانی ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی علوم اقتصادی است. اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علوم اقتصادی می توانند به کمک توان تخصصی مترجمین اقتصاد پورتال پویان به ترجمه جدیدترین یافته های علم اقتصاد دسترسی یابند.

ترجمه متون تخصصی علوم اقتصادی باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته علوم اقتصادی تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شود. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی علوم اقتصادی اقدام به ارائه ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی علوم اقتصادی می نماید.

خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی به همه گرایش های علوم اقتصادی ارائه می شود. خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی اقتصاد بازرگانی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی اقتصاد پول و بانکداری، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی اقتصاد صنعتی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی اقتصاد حمل و نقل، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی اقتصاد نظری و ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی اقتصاد کشاورزی  در پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان پویان ارائه می شود.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی کلیه متون علوم اقتصادی اعم از ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های علوم اقتصادی، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های علوم اقتصادی، ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات علوم اقتصادی، ترجمه انگلیسی به فارسی اسلاید های علوم اقتصادی و ترجمه انگلیسی به فارسی سایر متون تخصصی علوم اقتصادی توسط مترجمین علوم اقتصادی پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه علوم اقتصادی علاوه بر ترجمه متون انگلیسی علوم اقتصادی، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته  علوم اقتصادی و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی علوم اقتصادی را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علوم اقتصادی و ویرایش مقالات انگلیسی علوم اقتصادی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

خدمات رشته علوم اقتصادی - دپارتمان علوم انسانی

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی در ادامه همین صفحه ارائه شده اند. در لیست مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی می توانید عنوان انگلیسی مقاله علوم اقتصادی، عنوان فارسی مقاله علوم اقتصادی و سایر مشخصات مقاله علوم اقتصادی اعم از ناشر و نویسنده مقاله علوم اقتصادی، حجم و تعداد صفحات فارسی و انگلیسی مقاله علوم اقتصادی را مشاهده نمایید. شما می توانید با کلیک روی "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" اصل مقاله ISI علوم اقتصادی یا اصل مقاله کنفرانسی علوم اقتصادی را به صورت رایگان دانلود نمایید. همچنین در صفحه مربوط به دانلود رایگان مقاله ISI علوم اقتصادی می توانید چکیده انگلیسی مقاله علوم اقتصادی و ترجمه فارسی چکیده مقاله علوم اقتصادی را ملاحظه نمایید. پس از دانلود رایگان مقاله ISI علوم اقتصادی و بررسی چکیده فارسی و چکیده انگلیسی مقاله علوم اقتصادی می توانید اقدام به خرید مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی نمایید.

برای خرید مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی روی "خرید ترجمه فارسی و دانلود" کلیک نمایید. با این کار مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی مورد نظر شما به سبد خرید اضافه خواهد شد. پس از تکمیل فرایند پرداخت می توانید مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی مورد نظر خود را دانلود نمایید. 

این مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی به صورت تخصصی ترجمه شده و فایل ترجمه فارسی به صورت  Wordتایپ شده است. دانشجویان رشته  علوم اقتصادی می توانند از فایل Word ترجمه مقاله علوم اقتصادی در تحقیقات و پروژه های خود استفاده نمایند.

علوم اقتصادی

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ